דף הבית: הדף אליו יגיעו הגולשים לראשונה על פי רוב – המקום בו יחליטו תוך שניות אם להישאר או לצאת. צריך לספק את המידע שהכי שחשוב לך להעביר.
פרופיל עסקי: דף המעניק סקירה כללית של העסק, השירותים,והמוצרים שהוא מספק – תוכן אמתי שייתן לגולש מידע החשוב לו וביטחון שמדובר בעסק רציני.
גלריית תמונות: תמונה שווה אלף מלים. השקיעו בפן הוויזואלי של האתר ולא תצטערו. מחקרים הוכיחו את הכוח הטמון בתמונות על פני טקסט. נצלו זאת לטובת שיפור תדמית האתר.
עמוד יצירת קשר: כחלק בסיסי ובכל אתר הפונה אל קהל לקוחות, יופיע עמוד יצירת קשר שדרכו יוכלו הלקוחות ליצור קשר עם העסק או בעליו בקלות, על ידי מספרי הטלפון של העסק, טופס יצירת קשר מהירה, כתובות מייל וכמובן כתובת פיזיות במידה ומדובר בעסק מקומי.